Jak zwiększyć sprzedaż produktów za pomocą kampanii angażującej oraz zbudować pozytywny wizerunek subbrandu marki – S.C. Johnson, Kiwi

7.10.2020
BEZPOŚREDNIE WSPARCIE SPRZEDAŻY
Jak zwiększyć sprzedaż produktów za pomocą kampanii angażującej oraz zbudować pozytywny wizerunek subbrandu marki – S.C. Johnson, Kiwi

Dla marki S.C. Johnson stworzyliśmy kampanię angażującą Konsumentów w celu zbudowania pozytywnego wizerunku subbrandu marki Kiwi. Wsparcie sprzedaży polegało na opracowaniu strategii konceptu oraz komunikacji. Dodatkowo odpowiadaliśmy za przygotowanie kreacji strony WWW oraz efektywne zaprojektowanie materiałów generujących sprzedaż. Działania miały zapewnić wzrost sprzedaży produktów  okresie jesienno-zimowym.

Rozwiązanie:

  • W ramach projektu zainicjowaliśmy współprace z influencerami – przygotowaliśmy dla nich wysyłkę paczek kreatywnych. W akcję zaangażowaliśmy influencerów – Karolinę Gilon oraz Karola i Olę Lewandowskich z kanału YouTube „Busem przez świat”.

  • By zapewnić zaangażowanie wśród adresatów kampanii, zorganizowaliśmy konkurs zwiększający aktywność konsumencką. Zwróciliśmy uwagę na różne pasje i aktywności Adresatów – sneakersy sprawdzą się dobrze w każdej sytuacji, dlatego trzeba zadbać o ich wygląd. Podejmując #WyzwanieKiwi
    do wygrania było 10 000 zł na podróż marzeń, 10 x voucher
    na personalizowane buty oraz 5 x zestaw Kiwi Sneaker Care.

Rezultaty:

Dzięki odpowiednio zaplanowanym, angażującym akcjom promocyjnym udało się osiągnąć wzrost sprzedaży produktów o 80% względem analogicznego okresu. Dodatkowo materiały promocyjne zostały wyświetlone blisko 5,6 mln razy.

LOYALTY POINT realizuje projekt przy wsparciu Funduszy Europejskich. Dowiedz się więcej